jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Kramringen tog kål på mig

Publicerad 2009-06-12 18:53:09 i Allmänt,

Idag var det avslutning och därefter var det kramring.
Treorna slutade för att lämna över till oss.
Jag kan inte fatta att de är borta, och jag kan inte fatta att det bara är ett år kvar av gymnaset.

Ett år fyllt med glädje, lycka, vänskap, musikal, SON-projekt och musik, framför allt musik!

Men sen är det slut.
Sen är det ingenting mer.
Då blir det precis som det var idag och föregående år.
Vi skiljs åt för att gå våra egna vägar...

Nej, jag ska ta vara på tiden som är kvar. DET MÅSTE JAG!

Nu ska jag i alla fall ut på stan för att shoppa godis, chips och läsk med MLA.
Vi ska fira sommarlovet med filmkväll!
Puss på dem.
Även om jag inte alltid visar min uppskattning så vill jag att de ska veta, att NI ska veta, att jag (shit, nu kommer det...) älskar er.
Ta åt er, för jag menar det och jag säger det inte ofta.
PUSS!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-06-13 00:23:50

Jag älskar dig med!!!<3

Postat av: alice

Publicerad 2009-06-13 11:26:14

Jag älskar dig med<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-13 11:52:24

Igår var lätt den bästa början på sommaren!

Nu börjar det!!! :D

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-06-14 00:00:21

SÖÖÖÖTTTTIIIIISSSSAR! PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela