jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Idag cyklade vi långt

Publicerad 2009-06-22 20:52:00 i Allmänt,

Efter jobbet bestämde sig Melanie, Alice och jag att  vi skulle cykla till ingelsta för att kolla in sommarrean.
Sagt och gjort.
Allt gick finfint tills Alices cykel fick punka precis utanför maxi.
Hennes sorg varade inte så länge för väl inne på maxi shoppade hon loss på ett par guldiga solbrillor och ett armband.
Själv handlade jag ingenting speciellt, bara MAT.
Min kassa är nästan slut, men jag hade i alla fall råd med en lilla menyn med cheesburgare på McDonalds.
Ja, här är det flott!

Jag blev i alla fall solbränd idag och det gläder mig fett mycket.
Det här vädret är som klippt och skuret för mig!
Handen i handsken, fina fisken, fett värt som man också skulle kunna säga.

Nu ska jag snart gå och lägga mig i min sköna säng och läsa en bok eller se på TV.
Vi får se vad jag känner för ikväll.
Troligtvis blir det TV:n, jag orkar inte komma in i en bok för då blir jag så påverkad av handlingen.
Jaja, jag får börja med det när jag åker ut på landet och TV inte längre existerar på samma sätt.
Imorgon ska jag nämligen börja pendla mellan Näkna och Kristinaskolan.
Sjukt onödigt men skönt egentligen.

När utebion börjar ska jag i alla fall sova i stan den natten då Zohan går.
Han är FETT SKÖN!

Här kommer lite bilder från helgen:





Puss!

Kommentarer

Postat av: KS

Publicerad 2009-06-24 00:02:22

Hej Lena Tack tack Tack! du är för rar!! Jag brukar lyssna på din låt på Myspace. jag försöker fundera ut vem det handlar om... kan du ge mig en hint? heheh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela