jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Himlen är oskyldigt blå

Publicerad 2009-06-29 21:01:14 i Allmänt,

Låten ekar i min hjärna.
Om och om och om och om och om igen.
Kankse är det för att himlen var/är så vacker idag.
Jag och Alice bestämde oss för att ta kvällsmaten på en filt i vasaparken idag.
Det var sjukt gott och sen kom kim och joinade oss.

Alice skrämde upp mig rejält när vi begav oss hemåt.
Jag hade nämligen hjälpt en alkoholiserad man att knäppa sin skjortärm, Alice tror nu att jag lider utav HIV.
Jag tvättade självklart händerna innan jag fortsatte äta och självklart vet jag att det inte smittar via huden och jag tänkte ju faktiskt inte på det i dåläget.
Trots detta blir jag lite smått hypokonrdisk när jag tänker på det.
Jag har så lätt för att bli manipulerad av folk. Om någon säger att det är på ett visst sätt med mig så tror jag dem.
Oavsett hur väl jag känner personen eller inte.

Nu gick det över lite, jag tror att det är marshmallowsen i mig som gör att jag glömmer mina bekymmer...

Är det så du vill att det ska vara alltså?

PS: Min mamma sitter och sjunger med i allsång på skansen nu, hon är ju bara för söt ibland! DS.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-06-29 21:43:53

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!! jag ska hålla käften ;) haha



Men du, tack för idag. du hjälpte min hjärna lite tror jag =)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-29 22:40:28

äsh, det är lurre ;D



Tack det samma, jag kanske behövde komma ut och umgås lite, jag blir så instängd i mig själv när jag är ensam på landet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela