jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Droppar av solregn

Publicerad 2009-06-18 20:30:13 i Allmänt,

Det hette Ted Gärdestads skiva.
Jag tänkte på det idag när jag gick hem från jobbet då det började regna fastän solen fortfarande sken.
Det är vackert när sådant händer.

Jobbet som sagt.
Vi spelar kanske 2-3 spelningar per dag och det är ju inte så mycket tänker du, men det är det.
Man roddar och fixar och bär och väntar mest hela dagen och när den sista spelningen kommer så ger man verkligen allt av den sista kraft man har kvar. Vilket inte är så smart egentligen, för sen ska man rodda igen...

Nu är det i alla fall lite ledighet i tre dagar och det behövs!

Imorgon blir det midsommarfirande med vänner och familj på mitt land.
Min mamma fyller 29 år idag.
Så grattis till henne!

PS. Min mamma var INTE 11 år när hon fick mig... DS.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-06-18 21:41:25

jäjj, hälsa grattis till henna från mig! :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-18 22:25:57

min mamma hälsar tillbaka och säger att du är en fin flicka :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-06-19 00:32:37

Hälsa din mamma grattis på födelsedagen! O ha en skön midsommar!

Postat av: jag

Publicerad 2009-06-19 11:11:10

jag tycker hårt att det blir hulken, men det kär det ju inte bli. haha. kanske hos karlmannen.

hälsa mor din gratulationer från mig

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-20 17:19:24

Min mamma tackar och bockar!



Linnea: JA, HULKEN! <3<3<3<3 MUMS"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela