jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det är när man kollar upp saker som det går åt skogen

Publicerad 2009-06-11 22:19:51 i Allmänt,

Suget i magen.
Smärta, som egentligen inte borde finnas för det har aldrig funnits någon glädje.
Eller så är det bara jag som har inbillat mig att den inte funnits.


Det är som när man har kollat in en kille och kollar upp honom för att märka att han har tjej.
Eller när vädret har börjat bli bra för att sedan vända igen och bli 13 grader och molnigt.
Det är som att gå två år i gymnasiet för att märka att det är BARA en tredjedel kvar, knappt.

Vi går hela livet igenom små missöden eller besvikelser.
Men tänk om det inte funnits några missöden, tänk om man hade fått som man velat.
Då skulle livet inte fortsätta, för vi människor vet faktiskt inte vad vi vill... egentligen...

Det finns någonting som är bäst för mig. Det är det jag kräver och begär av mig själv.
Jag har dock inte kommit underfund med vad det är ännu...

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-06-12 19:22:00

Uuuuuuuuh när du kom kunde jag inte hålla tårarna inne längre... det var sjukt länge sen. om ens någonsin. jag grät så mycket och hejdlöst. Tycker om dig så sjukt mycket Leniiis!!<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-13 12:11:39

Åh Sophia!!!!!!!

Jag kände likadant!

Shit, det är bara ETT ÅR KVAR :O!!!



Vi måste hitta på massor i sommar! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-14 15:14:20

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela