jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Blås bort över vindens ängar.

Publicerad 2009-06-04 17:17:47 i Allmänt,

Vill inte.
Blåsas upp.
Bort.
Nej.


Idag hade jag min sista sånglektion för tvåan.
Snart börjar trean och jag är lite rädd faktiskt.
Allt händer samtidigt och jag har förlorat min lust/kraft/förmåga att tänka.
Nu gör jag bara allt på rutin.

Jag vill inte ha stort huvud, jag vill inte ha litet heller.
Jag vill ha lagom, men vad är lagom?
BLÅÅÅÅÅÅÅÅSSSSSS

Sal 213 kl 15.30 imorgon.
Då är det möte för sommarorkestern, och intervju i 24NT.

Jag ska ta med tvärflöjten.
Jag vill inte...

(Jag hör hela tiden allt som jag gjorde fel igår. Allt som ingen annan hör. Det jag har hakat upp mig på.)

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-06-04 17:25:20

Yeah, vadå för intervju? Måste jag också ha flöjt?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-04 19:40:42

Aaa.. jag tror det. Alla skulle ta med sig det som de hade.

Jag vet inte riktigt, 24NT vill intervjua sommarorkestern och så kanske vi måste köra början på någon låt...

Postat av: sophia ^^P

Publicerad 2009-06-04 21:33:47

Hallå du, kolla här, det är värsta dyrt. eller inte?

Om man åker den 9 juni från norrköping till köpenhamn, från köpenhamn till milano så kostar det 3463kr exkl. skatt, per person tur och retur, och det billigaste hotellet jag hittade där heter Mac Mahon hotel och kostar ca 1266,50 per person. det blir totalt 4729,50 för 6 dagar med flyg och boende, då har jag inte räknat med mat och sånt. Det känns asdyrt...är det det?



(kul att jag borde gjort läxor i stället för att kolla resor)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-05 18:03:12

HAHAHAHAHAHAHA Du är GALEN Sophia :P

Det är faktiskt ganska dyrt, i alla fall för mig som bara är en fattig bonddräng :P



Alice har ju kollen annars :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela