jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mange Schmidt är det nya svarta

Publicerad 2009-07-31 20:39:08 i Allmänt,

eller va?
Det jag försökte säga var att jag lyssnar på honom nu.
Jag tror att jag har lyssnat lite för mycket på east FM.
Inte för att jag är så jättehajpad på musiken, utan mest för att radiopratarna från 15-18 på vardagar är så himla härliga.

Ändå måste jag säga att när jag lyssnar på musiken på East FM så känner jag mig snygg.
Det käns som att jag klarar allt, och det gör jag.
Det gör alla.

Det var någon som sade att "förr var jag ung och vacker, nu är jag bara och."
Det tyckte jag var ganska roligt sagt faktiskt, dock tycker jag att skönheten sitter i.
För vi är alla vackra oavsett ålder, allt handlar om hur man VILL känna sig.
Då går det.

Ush vad jag svamlar, jag har huvudvärk och äter granatäpple.
Punkt slut!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-08-01 00:57:17

bra jobbat, punkt slut. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela