jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ibland vet jag inte vem Jag är.

Publicerad 2009-07-07 17:07:41 i Allmänt,

Som nu.
När jag har varit någon annan för länge.
Jag vet inte hur det hände, det kom stegvis.
Jag tror det är stressen.

Pressen.

Jag kan ärligt säga att jag inte visste vad Jag ville.
Hur kan jag veta vad Jag vill när jag inte ens kan fråga Jag.
Jag hinner inte, det går för fort och sen står jag där, redo att ta ett beslut jag inte ens är redo att ta.
Då är det lika bra att vara ensam ett tag och hitta sig själv igen.
Sitt Jag!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-07-07 22:51:44

Om du tänker på det här med Stockholm så tycker jag självklart att det är tråkigt att du inte följer med, men jag ser hellre att du stannar hemma och tar hand om dig själv..och Vilar istället för att göra något som inte känns rätt. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela