jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Om jag bara kunde så skulle jag bära er över alla hinder och aldrig släppa taget

Publicerad 2009-07-03 22:39:25 i Allmänt,

Jag blir ledsen när folk inte kan säga vad de känner. När de bara låser in sig själva.
Jag blir ledsen när folk inte förstår att en pytteliten gest kan betyda så mycket för en annan männsika som är nära bristningsgränsen.
Jag vill hoppa in i deras kroppar och göra någonting annat. Vara så som man "BORDE" vara.
Det går inte.

Det är jobbigt att se på.
Speciellt när man inte är en person som konfronterar.
När man bara sitter där och inte kan göra det man inte kan.
När man börjar gråta när man är ensam.
För JAG KAN INTE ta tag i andras liv, när jag inte ens kan ta hand om mitt eget.
Jag kan bara se på.

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2009-07-03 23:20:27

Bra sagt. Även om det kanske inte var något positivt så var det bra skrivet.<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-03 23:23:33

Tack så mycket S :)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-07-04 01:06:50

Förlåt! Du ska inte behöva ta hand om saker som inte ligger i dina händer, så tänk inte att Du kunde gjort nåt annorlunda. För jag tackar dig så mycket för att du fanns där! Lita på att jag Alltid ställer upp för dig också<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-04 01:10:42

Jag tar gärna hand om andras saker, jag tror inte det är lika jobbigt för mig.

Jaa, jag vet att du ställer upp :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela