jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mörkrädd!

Publicerad 2009-07-22 14:31:53 i Allmänt,

Jag gick in på den bloggen som står etta på toppbloggar på blogg.se nyss.
Laila heter hon.
Hon skriver om hur man ska gå ner i vikt och en massa annat tjafs
Det hon inte förstår är hur mycket hon påverkar unga tjejer i tonåren som är osäkra på sina kroppar och vill passa in.

Det Här fick jag rysningar av att läsa, för efteråt ser jag att 13-åringar skickar idolbilder till henne och tycker att hon är så bra.

Nej, tacka vet jag chips!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-22 15:36:00

stört.

Postat av: Laila

Publicerad 2009-07-23 16:14:10

Uppdaterat:) Pussaar!

Postat av: Hipotezo

Publicerad 2009-07-23 16:38:47

Tjejen ger ju inte upp heller... Hon förstår inte att hon faktiskt påverkar andra. För min del gick hon över gränsen när hon hävdade att snygga, smala (såklart) människor är mer framgångsrika än andra..

Ser i hennes kommentarfält att folk stöttar henne med "Åh så bra tips".. När hon i själva verket faktiskt inte har en aning om vad hon skriver. Vissa saker är helt skandalösa och i faktiskt onyttigt.



Vad fan hände med att leva livet? Man kan inte leva ordentligt om man ska sitta räkna varenda liten kalori man stoppar i sig.



Chips är förövrigt alldeles för gott för att ges upp helt och hållet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela