jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Kollektivt tänkande

Publicerad 2009-07-20 14:30:10 i Allmänt,

Igår var jag med Alice och Melanie, vi köpte två påsar sweet chillichips och köpte alldeles för lite dip. Sour cream by the way.
Så det blev ganska varmt i munnen efter att dippen hade tagit slut.
I alla fall så blev vi även lite flummiga efter alla filmer som vi såg, bland annat om Anna Nicole Smith's liv. Ush vilket liv hon hade alltså!

I alla fall, efter filmen började vi prata om vad våra barn ska heta. Vi började klappa stavelser och analysera en massa namn.

Lena: -
Be-en, Ben.
Alexandra: - Nej jag vill ha ett namn som är mer....
Melanie: - Mashullemoshimalloha!

Senare blev det bara ordbajs:
Alexandra och Lena säger en massa namn när
Melanie utbrister:

- GreenMrBigCarrie!

Det hände under kvällen att jag sade exakt samma namn som både Alexandra och Melanie, och det var konstiga och långa namn. Inga vanliga med andra ord. Skumt! Men vi känner ju varandra så bra så det kanske är därför.


Här försöker vi se ut som J-anus! XD

Vi känner inte varandra men jag visste ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela