jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Åh vad det är skönt att ha en vän!

Publicerad 2009-07-09 19:43:17 i Allmänt,

Imorgon är det den sista dagen vi jobbar.
Om man inte räknar med den gången den 15:e Augusti.
Det ska bli sjuuukt skönt att få lite sommarlov.
Det känns ändå ganska sorgligt för nu kommer jag ju inte träffa alla mysiga människor varje dag och vi är verkligen synkade i spelandet nu. Jag kommer att sakna det lite även om jag inte skulle orka en vecka till.

Imorgon ska vi i varje fall jamma lite innan våra två sista spelningar och det ska bli maaaxaaat!
Efter spelningarna ska vi ju se på Madeleine också som ska spela på "saliga munken in the park" (eller nåt.. :))
Hon ska klockan 17.00, ifall någon undrar!

Funky Monkey says good bye!

Kommentarer

Postat av: ssssssophia

Publicerad 2009-07-09 20:39:00

åh jag kommer ^^)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-09 21:31:01

Jaaa :D!!!

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-07-09 22:01:18

Imorn blir en bra dag!! Jag känner det på mig :):) Pusssss och kärlek <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-11 11:56:27

Det var en FETT bra dag ju!!! :D:D

HIHI, det går att lita på dig Melanie ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela