jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Virrigheten gör sig påmind igen!

Publicerad 2009-01-31 12:41:49 i Allmänt,

Det går inte att förklara; varför jag ibland bara slutar att tänka.
För en vecka sedan tappade jag bort min väska. Jag märkte inte ens att den var borta.
I måndags tappade jag bort mitt pennskrin; jag satte upp en lapp men ingen hade sett den.
Igår hittade jag det - I MITT SKÅP!
Igår skulle vi även ha redovisning, på väg ifrån svenskasalen insåg jag att mitt redovisningspapper var borta.
Men det kom tillrätta; då jag redan hade talat med svenskläraren, sprungit fram och tillbaka i korridoren, talat med städerskan och skrivit ut ett nytt papper.
När jag kom tillbaka till klassrummet så hade svenskläraren redan varit där och lämnat pappret.

Igår missade jag även bussen till söderköping, den skulle inte ens avgå ifrån recesentrum...


Det är oförklarligt varför detta händer mig under vissa perioder. Ibland har man bara ingen koll.

Kommentarer

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-01-31 16:37:21

välkommen till min värld älskling :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-31 17:20:11

Ush, tur att jag inte bor i den hela tiden...

Det är ju jättejobbigt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-31 21:45:30

haha ja förhoppningsvis är monstrena lika rädda för mig... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela