jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Underbart är kort

Publicerad 2009-01-15 17:29:02 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag.
Sjukdomen jag fick i början av veckan har börjat lägga sig och sången idag gick jättebra.
Hoppas bara det håller i sig, den lyckliga känslan alltså, inte förkylningen.
För underbart sägs ju vara kort...
Det ironiska är ju att jag sjunger den låten just nu på Sånglektionerna, den kanske kan få mig att må underbart bara liiiite längre...
Vi får hålla tummarna.  Jag önskar... jaa det gör jag!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-01-15 20:43:20

när underbart är kort har det i alla fall varit underbart. =)och jag tror att det blir så. lite längre underbart..hoho :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-16 17:41:15

Jo, jag tror att bara man börjar tro på att underbart är underbart och varken kort eller långt så blir man inte besviken när den visar sig vara längre eller kortare :)

Haha fattar du? Jag har druckit cola :P

Postat av: spiderchick

Publicerad 2009-01-16 18:07:58

marabou amigo är det godaste som finns!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela