jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

The world around me changes.

Publicerad 2009-01-12 17:39:15 i Tankar,

The trees are bare and everywhere the streets are full och strangers.

Tycker den låten passar rätt bra i min situation just nu.
Allt verkar ha förändrats bara över en natt och jag är inte säkert på om det är bra eller dåligt.
Det känns faktiskt ganska bra i hjärtat just nu och det känns som att jag vet vad jag vill.
Självständig är vad jag börjar bli och jag vet hur jag ska ta mig till den punkt jag vill nå.
Punkt...Punkt....Punkt.

Kommentarer

Postat av: melanie

Publicerad 2009-01-12 19:25:27

vad är det för låt`?

Postat av: melanie

Publicerad 2009-01-12 19:26:24

ja, just det. jag kom på nu =)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-12 20:05:13

Haha Muko-låten :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela