jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ta hand om dig själv för tusan!

Publicerad 2009-01-18 00:28:00 i Tankar,

Man kommer till en vändpunkt där man måste börja ta ansvar för sig själv.
Man måste ta ansvar för sina drömmar och inte låta sig styras.
Tar man den chansen då?
Eller står man kvar och stampar på samma ställe?
År, efter år efter år...

Till slut måste man ändå säga stopp, vem är jag?
Är jag jag? Eller har jag blivit någon annan?
Har jag bara hängt med och aldrig tillåtit mig att välja.
Din väg finns redan, det enda du behöver göra är att följa den.
Inte hamna på någon avfartsväg eller komma in på någon annans väg.
Det är ju DITT liv du lever och ingen annans.

Det är din chans! Ta den!

(Jag var med Emila idag och hon har bara gett mig ny insikt, hon har en *stjärna* i mitt hjärta!)

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-01-18 14:32:40

Skönt att du förstod vad jag menade. Och som sagt, jag vill att vi ska vara 100% ärliga mot varandra, i goda och dåliga tider. Du ska aldrig känna dig tvingad till något. Welcome to the "positiv" club ^^ Kocham cie kochanie <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-18 15:15:23

Jaa det vill jag också. Det samma gäller dig :)

Thank you very much! Vad roligt att vi blev positiva typ samtidigt :O haha. Yes vi måste ut och röjja nån dag :) Kocham cie tez kotku!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela