jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Skolan började

Publicerad 2009-01-10 14:42:42 i Allmänt,

Nu är det äntligen helg!
Jag hade faktiskt glömt hur härlig känslan var av helg.
Det är nog bland det bästa med att gå i skolan faktiskt.

En annan sak som jag tycker om med skolan är att man faktiskt blir sporrad att göra saker, som att plugga eller sjunga eller lära sig saker. Jag menar jag är mycket bättre på att få saker klara om jag nyligen fått det, eller om jag har ett slutdatum.
Så är det och jag tycker faktiskt det är rätt kul att gå i skolan :)

Här får ni en jättemysig film som är helt knäpp titta och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela