jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När ska det ske?

Publicerad 2009-01-29 17:51:11 i Allmänt,

När ska hon uppdatera sin blogg?
När ska hon klippa sig tro?
När ska hon ta tag i alla läxor?
När ska hon läsa ut boken som är så sjuuuuuukt tråkig för att börja med de nyinköpta böckerna?

Det är nog frågorna som hela världen funderar över. Faktum är att Obama ringde till mig häromdagen och lät väldigt frustrerad.
NÄR SKA LENA TA TAG I SITT LIV?!?

Jaa, sade jag... Det får vi se. När jag har lust. Just nu vill hon bara äta choklad och dricka juice, det ska hon göra nu.

(Serien gick på fredagar)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-01-29 18:13:31

vetu, du har ju egentligen inte särsklit bråttom. Du har ju bara hela livet på dig :)

btw, när ska vi leka? :D

Postat av: spiderchick

Publicerad 2009-01-29 18:30:53

vår "fina" kaffebryggare som tydligen brygger extra fint tar en timma på sig att krysta ut en droppe ja =)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-29 18:46:36

Tja... det beror på vad du menar med leka...

Leka på landet får vi vänta med till våren/sommaren.

Men jag leka kan vi ju göra ändå :D snuttiiisss! ;)

Postat av: sååfia

Publicerad 2009-01-29 18:52:33

vet du att jag tänkte precis på dom frågorna när jag skrev in adressen till din blogg XP

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-29 19:43:22

Jaa, men det är ju det jag säger... Har Obama ringt till dig med? Han ringer ju till alla mina vänner och ber dem att tvinga mig att börja någon gång. Men var?!?!

Alla verkar ju undra, till och med jag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela