jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När man önskar att man vore någon annan.

Publicerad 2009-01-03 00:06:20 i Allmänt,

Jag vill vara henne. Inte bara vara SOM henne, utan vara henne, leva hennes liv!
Jag önskar att jag kunde få honom lika mycket som hon.
De passar så bra och hon är säker på vad hon vill.

JA, jag har blivit smittad.
Smittad av TWILIGHT!

Det är när man sitter i biosalongen som allt bara blir så uppenbart.
Såklart att det finns någon för alla.
Såklart att allt kommer att sluta lyckligt.
Jag är säker, även om det kanske bara är filmen som har tagit mitt förnuft för ett tag.
Men just nu är jag mer klarsynt än någonsin.
Det finns äkta kärlek, även om det bara var film ikväll så kommer den att ta mig med storm någon dag.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-01-03 01:16:39

kärleken kommer när man minst anar det, och kärleken kommer vara den man minst anar också..tror jag. jag menar, hon flyttade ju liksom (av en slump...eller nej nej, ödet!!) till sin pappa och träffar en blek weirdo liksom. sånt kan man inte förutse! :)

Postat av: Emma Damm

Publicerad 2009-01-03 01:25:07

Tack, vad gulligt utav dig!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-03 01:27:12

Det är sant. Men jag önskar att jag kunde förutse mitt liv, så att jag kan planera lite också.

Det känns ju helt värdelöst att lämna allt åt ödet även om det kanske är det jag gör lite :S

Postat av: [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Publicerad 2009-01-03 06:19:26

Hej! Tävla gärna i min blogg om presentkort till smycken för 200 sek.:) KRAAAM & God Fortsättning! :)



/eeeva från Bohemica.Se

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-01-03 11:11:43

VÄlskrivet å grejer? :D för sanningen är ju att stormen hinner förbi alla, nåndag. :D

Postat av: KS

Publicerad 2009-01-03 13:39:17

Du har hamnat i tresket som resten av omvärlden! HAN ÄR HETASTE MANNEN NÅGONSIN!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-03 14:16:36

KS:

Jag dööör lite :(

Fatta, han är ju bara så himla perfekt!

Jag menar, han är asbra på att skådespela, assnygg, lite mystisk som person och så kan han spela både gitarr och piano och sjunga.

Jag dör lite på honom :D



hiihiii, Lena är käär :D

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-01-08 18:24:08

Oroa dig inte! Du kommer träffa någon som kommer få dig att känna dig som på rosa moln ;) Krukset ligger bara i att hitta honom bland allt myller av folk på jorden. Men lugn, Gud har GPS, han för er till varandra ;D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-10 14:37:59

Oh, sötnos <3

Vi får hoppas att jag fattar vägbeskrivningen bara :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela