jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

FILMMYS!

Publicerad 2009-01-05 15:45:32 i Allmänt,

Ikväll är kvällen då det verkligen gäller.
Jag pratar om torkel i knipa.
Inte för att jag har någon som hellst aning om vad det är...

Dagen började dock vädligt tidigt! Redan klockan halv 10 kom mamma in och störde, hon och hennes vän skulle skriva en grej på datorn. Men trött som jag var så låg jag kvar och undrade varför just detta skulle hända mig...

Efter mycket tjat blev jag till slut tvungen att hämta skrivaren och gick självömkande sakta till mammas rum för att hämta den... ÅÅÅÅHHH STACKARS MIG!!!!

HÖHÖ...
Men i alla fall så hittade jag en grymt fängslande serie på tvåan idag. Veronica Mars hette den och gick typ hela tiden.
Så kom jag på att huvudrollen i Mamma mia var med i Mean Girls (rätta mig om jag har fel)

Kommentarer

Postat av: melt

Publicerad 2009-01-05 16:15:28

såg du också mean girls igår? :D hehe, ja det är hon..jag upptäckte också det =)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-05 16:29:15

haha JAPP! :D

Wow, tänk om vi upptäckte det exakt samtidigt! Värsta synk ;P

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-01-05 17:09:58

hoho, hon som kan förutse vädret va? :P

Postat av: sophia

Publicerad 2009-01-05 21:58:38

Shit vad ni är sega då...jag såg det direkt när plachen kom upp typ förra året XD haha nej förlåt ^^) torkel i knipa är jätterolig btw. - "Neej" (du fattar när du sett den)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-05 23:35:32

Japp.

Ameh förlåt mig sophia... bara för jag inte har sett mean girls så många gånger :P



Jaaa, hahahaha den var ju helsjuk hahahahah XD

Den är lätt på topp fem över min "galen-humor-film"-lista ;)



Men asså stackarn, jag blev typ lite ledsen ibland haha XD

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-01-07 15:47:30

å jag var galen i veronica mars för några år sedan ;)



o angående mamma mia, jag håller med sophia.. EFTEEEER!!! haha ;D

Postat av: Damon

Publicerad 2009-01-18 12:35:12

VERONICA MARS ROCKAR FETT! Plus att jag har varit lite kär i henne..

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-18 13:16:12

Hahahaha XD Det kan jag tänka mig, jag är kär i hennes pojkvän. Inte han som hon va ihop med först utan den andra. HIHI!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela