jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fast jag följer faktiskt en serie som går på lördagar?

Publicerad 2009-01-24 21:04:45 i Allmänt,

Den heter en andra chans och idag är det andra avsnittet.
Jag har varit så uppsluppen av min bok, (alexandras bok), om man kunde drömma.
Så jag har totalt glömt att idag är andra delen av en serie som jag började följa förra lördagen.
Haha, började följa, jag har liksom planerat att följa saker på tv för att jag ska kunna ha lite tidsperspektiv.
Det händer så lätt att man dras med i vardagens stress och tristess, man vänjer sig vid att allt går snabbt och snart ligger man efter. Förstår du tanken?

Idag har jag i varje fall fått en massa minnen tillbaka. Pontus har varit här och lämnat av mina gamla bilder som han tog när han formaterade om den.
Du förstår inte hur glad jag är av att bara titta på allt. Förstår du hur mycket jag egentligen har glömt av mitt liv nu när jag är så stressad.
Ta chansen imorgon att titta igenom dina gamla album eller "datoralbum". Det är jättemärkligt hur mycket man kan glömma av sitt liv. Livet man lever för att minnas, eller bara att leva?

En av nostalgitripparna. De första veckorna på gymnasiet. WoW!

Kommentarer

Postat av: Emmanuelle

Publicerad 2009-02-12 17:57:51

SÅ otroligt söt! Prinsessan Lena :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-14 11:08:05

Åh, vad söt du är :) Hihi tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela