jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En oförklarlig känsla

Publicerad 2009-01-31 12:31:53 i Allmänt,

När jag vaknade i morse vaknade jag med behag.
Eller nja... jag hade drömt en dröm som kanske inte var så god, men jag levde ut min ondska i den och vaknade med klart förstånd.
Morgonen fortsatte och frukosten smakade.
När jag skulle sätta igång med kulturhistoriaarbetet så fick jag väääärldens huvudvärk. Jag har aldrig känt såhär i hela mitt liv.
Det går inte att förklara hur ont det gör och trots piller och vätska så vill den inte släppa, men det måste den göra för jag ska nämligen äta middag med Emilia och Susanna om en och en halv timma.
Sedan ska jag plugga igen och därefter ska jag på salsafest!

Det MÅSTE gå över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela