jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Dagen till ära

Publicerad 2009-01-07 20:47:20 i Allmänt,

Sista dagen i frihet.
HÖ HÖ, eller så drastiskt är det kanske inte men det känns väldigt jobbigt att veta att man måste hasa sig upp redan klockan halv sju imorgon för att hinna till skolan.
Jag har ångest, för ingenting jag tänkte göra klart på lovet är klart ännu mindre har jag blivit någonting bättre på någonting.
Jag menar, jag har knappt spelat mina läxor alls och sjungit har jag gjort men jag har inte valt ut någon konkret låt som jag känner mig nöjd med. KLAGA KLAGA
Ush, nu ska ni inte få höra på mitt gnäll, istället ska ni få veta en kul sak som hände idag.

Jag hittade nämligen tre böcker av Jodi Picoult som jag köpte idag. Så ifall någon vill låna sen är det bara att fråga :)
Nu ska jag sova för jag har ätit en massa Ben&Jerrys-glass idag med Alice för hennes bror råkade äta upp min så han köpte en ny :D
PUSS PÅ MUSIKEN, DEN SAKNAR JAG LITE FAKTISKT :)





Kommentarer

Postat av: melt

Publicerad 2009-01-07 21:26:43

åh, tionde kretsen och skulden har jag tänkt låna från bibblan =) allt för min syster gillade jag vääääldigt väldigt mycket. vi får se om du också gört! puss :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-08 17:27:13

Jo, jag har hört att de ska vara bra ;)

Dessvärre kan jag inte läsa dem nu :( för jag måste läsa klart en bok jag håller på med nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela