jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Känslohavet

Publicerad 2009-02-20 23:53:25 i Allmänt,

Nu har jag inte varit hemma alls.
Sedan övernattningen hos Emilia igårnatt så har jag högst varit hemma i en halvtimme.
Jag blev nämligen spontaninbjuden till Martin i Söderköping på tacco-kväll med Wall-e.

Åh, jag kan inte beskriva hur rörd jag blev av filmen. Fastän det var en barnfilm så grät jag konstant och även om jag är väldigt känslig annars så var jag om möjligt SUPER-känslig ikväll.

SUPERSKRATT leder till SUPERGRÅT efter ett tag.
Men missförstå mig inte, jag är inte deppig, bara väldigt känslosam just idag.

Kommentarer

Postat av: melanie

Publicerad 2009-02-22 13:17:24

men det låter trevligt ändå :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-22 16:08:43

Ja det är myyss! :)



Dig har jag inte heller träffat på länge nu :(

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-02-22 21:05:52

Nej, jag vet..det är attans! men imorn ses vi:)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-23 19:42:24

Och en imorse möttes jag av en stor björnkram :D

Puss på dig sötnos!!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela