jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

I ett hav av modernism och musikallåtar.

Publicerad 2009-02-01 13:43:42 i Allmänt,

Min dag har bestått av choklad, kulturhistoriaarbete och musikallåtar.
Yepp, pianot har jag inte övat ännu... Inte låtarna heller i och försig, men jag ska. Nu!
Efter att jag skrivit det här.

En fråga: Varför skriver jag hellre blogg än läxor?
Svar: Jag vet inte, vet du?
En fråga: Nae faktiskt inte... Kanske för att det är så tråkigt med läxor.
Svar: Njaa... jag tror inte läxor är tråkigt, det är nog bara det att det är tvånget som gör så att det blir tråkigt.
En fråga: Jaa... men då är det ju tråkigt DUH!!!

Kommentarer

Postat av: melanie

Publicerad 2009-02-01 22:38:54

fast jag kom liksom på att vi inte kommer ha Nutida konst på aslänge. så jag la mitt arbete på is :P så nu räknar jag med att det blir som Bertil sa att vi skulle repa på onsdag eftermiddag :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-02 17:52:11

Jaaa haha jag har faktiskt gjort samma sak nu, jag orkar inte. Får skriva på lovet istället :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela