jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ännu en vaken dag

Publicerad 2009-02-18 11:43:05 i Allmänt,

Idag ska jag bli klar med Kuhi-arbetet.
Det har jag planerat in och när jag väl planerar in sådana saker så händer det!

Denna dag är bättre än den förra, inte i händelser, utan i känsla.
Kudden var mysigt varm och mjuk, men när jag vaknade trodde jag att jag vaknade på en torsdag.
På torsdag ska jag spela in och sova över hos Emilia och det kommer bli en JÄTTEBRA dag!

Jag vet inte om jag inte fortfarande är lite dåsig efter sömnen, så meningarna hänger säkerligen inte ihop.

Puss på er i alla fall och ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela