jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Våldtäktspojkar

Publicerad 2009-12-06 14:30:16 i Allmänt,

Jag blir äcklad när jag läser detta.

Tidningen orkar inte ens skriva tre artiklar utan skriver allt i samma artikel.
Jag FATTAR INTE varför alla våldtar varandra hela tiden. DET ÄR JU ÄCKLIGT!
Det är inte konstigt att en tolvåring försökte våldta en kvinna när alla andra äldre killar gör det.
ALLA våldtar, det är så seden går i lilla landet lagom, Sverige.
Inte konstigt alls.

Såhär går säkert konversationerna på skolorna runt om i landet:
- Jag våldtog en tjej på McDonalds igår.
-Åkte du fast?
-Va, nee... hon vågade inte göra någonting för jag är ju ändå bara åtta år.
-Ne precis, vem slår en åttaåring? Det är ju barnmisshandel...
-Precis.

Nja... inte åttaåringar kanske... Men det går ju faktiskt ner i åldern det här.
Förut var det ju bara äckliga farbröder som våldtog unga flickor eller kvinnor.
Det har ju trappats ner i åldrarna varje år.
Det är bara en tidsfråga tills ovanstående konversation blir verklighet.

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-12-06 14:53:43

Så är så jävla sjukt!! Hemskt, man kan ju fan inte gå någonstans själv längre. Kan ju inte lita på någon.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-06 15:12:31

Sophia: Eller hur :O

Jätteläskigt tycker jag!

Visst tänker man ibland på kvällarna när man går hem att åh, där är det några barn de kan inte göra mig något tjallalal... men så är det ju inte. Det skulle lika gärna kunna vara de som är benägna att våldta en :/ UUUSH!

Postat av: alice

Publicerad 2009-12-06 15:24:56

så himla sjukt stört alltså

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-12-06 17:53:25

usch. det är så himla hemskt..man börjar liksom undra vart världen ska ta vägen när man läser sånt...SJUKT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela