jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Utmattad, snart orkar jag verkligen inte mer...

Publicerad 2009-12-14 19:48:28 i Allmänt,

Åhhh!
Jag som trodde att jag skulle få slappna av lite nu den sista veckan innan jullovet.
MEN ÅÅÅÅH NEEEJ!
Detta är mitt schema:

Tisdag: Svenska, Fröken Julie uppspel (Som jag kommer att börja öva på IKVÄLL!)
Lilla Teatern, genomdrag efterskolan.
Onsdag: Spelning med MLA (måste lära mig alla låtar... jag kan inte mittenversen på "decembernatt" ännu)
Torsdag: BAMU-uppspel, (måste lära mig alla jullåtarna utantill...)
Gemu (allvarligt... jag kan inte de där övningarna om inre hörande ännu)
Fredag: Julavslutning ÄÄÄÄÄNTLIIIGEEENNNN!!!!!!!!!

Idag gick vi Luciatåg uppför drottninggatan...

Kommentarer

Postat av: Emilka

Publicerad 2009-12-15 10:06:04

Haha fina ben du har lena :D vita trä ben, är det de nya stumpbyxorna? ;) Very nice loka! haha men söt som alltid <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-15 20:43:00

Hahaha, jaa strumpbyxorna har verkligen bra effekt ;P

hehe tack gumsigums ;) LOKA ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela