jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Snö

Publicerad 2009-12-13 13:06:29 i Allmänt,


Snö för någonting romantiskt med sig. Det har jag alltid tyckt.

I alla fall så gick jag och kollade lite på de som Lussade i Olai idag.
Jag hann precis till de FINA låtarna. Inte för att de första låtarna är dåliga. Det är bara det att jag verkligen uppskattar de där sista låtarna mycket mer.
Jag måste säga att de var sjukt kul att höra hur det låter utifrån. Det är verkligen RENT!
Det tror man inte, men så är det.
Och körklangen är jättefin. Så finstämt. Ingen som sticker ut.

Nu ska jag snart ut på stan med Melshimelsh. Vi är sjukt shoppingsugna. (jag tror inte att vi kommer att köpa något dessvärre.. det har vi mellandagsrean till för)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela