jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sjukt underbar dag!

Publicerad 2009-12-19 01:01:05 i Allmänt,

Idag gick jag till skolan med ett ganska vemodigt mood.
Det var julavslutning i Olai kyrka.
Efter detta hade vi "mentorstid" i kristina som vanligt där vi sjöng (vår klasslåt faktiskt tycker jag) Joy to the world!
Vi avslutade allt med att prova Son-tröjjorna. Så himla fina de blev!
Min tröjja i storlek "s" ser dock JÄTTESTOR ut på mig. Alice tror att det är för att jag är för späd, som hon så karaktäristiskt uttryckte sig.


PS. Jag och Melanie skriver en blogg till det här projektarbetet som ni kan läsa här.

Efter detta gick ett gäng (MLA, Damon, Joakim R, Friden och Jonathan) och åt vid filmstaden.
Personalen var sjukt stressad så när jag bad om att få jordnötsås på min kycklingwok fick jag svaret:
- Assåååhh, det kommer att bli sjukt mycket kalabalik om vi gör så. Kan du inte ta ursprungsmenyn?
-Jaha, sade jag och satte på mitt sadface och det hela slutade med att jag fick som jag ville...

Mitt sadface
Joakim fick fel beställning och gick och sade till, de skulle fixa det men istället kom de tillbaka med samma fel som de hade gjort tidigare. "Jaja", sade Joakim "mat som mat". (Jag skulle nog ha gått tillbaka igen ändå, rätt ska vara rätt.)

Efter en sjukt rolig lunch så gick vi allihopa tillbaka till kristina och, hör och häpna, MLA (bland annat) spelade CS!
Vi var faktiskt ganska duktiga om jag får säga det själv. Det var även sjukt roligt och nu förstår jag varför det alltid är ett sådant liv i datasalen. Man måste skrika av sig...

När datasalen stängt gav sig ännu ett gäng ut (så många att jag inte orkar skriva) för att åka pulka.
I början åkte vi bara pulka men lite senare blev det en maktkamp om att få stanna kvar på toppen av backen och till slut så blev det MUL-krig! (jaa... det heter MULA!)
Efter kriget gick vi alla hem till Melanie för att bara softa.
En alldeles underbar avslutning på första terminen av trean! VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela