jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När klockan hånler!

Publicerad 2009-12-07 19:24:23 i Allmänt,

Vad betyder det när man ser på klockan och den slår över till 19.20 just då?
Då har man ju liksom sett 19.19...
Fast sen är det som att klockan säger: - Ne, jag bara skojjade. Eller Oj, jag tog fel. Det var ett misstag. Det var en annan Lena han tänkte på. INTE DIG!
ÅH NEJ, INTE DIG!
HAHAHAHAHAHAHAHA
- Varför skrattar du för?
- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, han skulle aldrig, HAHAHHAHA, vänta jag måste bara andas ut lite....
HAHAHAHA... hhhh PUH... så.
Joo, asså han skulle ju aldrig tänka på ...DIG HAHAHAHAHAHAHAHAH XD (ändlöst skratt)
- Ne... det skulle han nog inte... nee såklart... vad dum jag är.

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-12-07 21:53:29

hahahah men neeej XD vad roligt och sorgligt det lät. !!! naaw Lena då! <3

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-12-07 22:28:58

haha naw xD <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela