jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mmm... citronsmak i munnen

Publicerad 2009-12-29 21:29:09 i Tankar,

Jag har precis varit på Madeleines releasefest och jag kan inte säga mer än att jag är så frukansvärt glad för hennes skull!
Hon förtjänar verkligen detta och jag ska LÄTT köpa skivan!

Jag fick en lapp av henne.
Jag har massor med tolkningar på den redan.
Fast den jag gillar mest är att citronsmaken blir söt efter ett tag.
Så är ju livet ibland.
Det är värt att ha dåliga dagar för tillslut leder det till något gott.
Citronsmak i munnen är bra för en.

Citronsmak är ju någonting gott!

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-12-29 22:07:19

Jag älskar hennes lappa! Good luck to her scrapy coco.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-30 12:16:27

Yes! Hoppas hon lyckas! Det skulle vara så himla kul! :D Fatta sen liksom... "jag gick i samma klass som henne" :D IIIHHH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela