jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Meningslös uppdatering bara för att...

Publicerad 2009-12-25 12:46:00 i Allmänt,

God morgon!
Dagens väder bjuder på snöblandat regn och tö.
Dagens frukost bjuder på FÖR MYCKET mat. (jag åt sjukt mycket igår så idag blir jag äcklad av bara åsynen av mat)
Dagens dryck är te.
Dagens outfit är nattlinne
Dagens ändåmål är softa.
Dagens frisyr är bekväm oborstad knut.
Dagens bok är astrologibok samt manus.
Dagens aktiviteter ; dator, TV, BLOCKWARS!

Ja... man vill ju inte gärna ta sig ut i det här vädret, i alla fall inte nu.
Lite senare kanske man träffar Emilusia men fram till dess blir det vila. (som att jag inte har vilat tillräckligt)
Folk vill att jag ska ta mig ut på Hugo's ikväll, men jag vet verkligen inte... Ska jag? Ska jag inte?
Jag orkar inte fixa mig, plus att jag ska upp tidigt imorgon för MELLANDAGSREAN! Japp! Nu är det ÄNTLIGEN dags att hitta en fin nyårs-outfit!

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2009-12-25 21:23:39

cha finaste, gick du ut eller blev det hemmakväll? :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-25 22:41:14

yo beautiful!

Det blev hem till Emilia ;D

Men nu är det hemma kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela