jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Idag ska jag plugga - GeMu, Teater och Musikal.

Publicerad 2009-12-05 09:56:51 i Allmänt,

Hihihihihihi!!!!!
GeMu:n går väl an... resten är ju bara roligt.

Men nej, det gick upp för mig att jag kommer att vara Lucia och att jag måste ha ljus på huvudet!
Hoppas att inte stearinen kommer att bränna upp min hårbottnen... Och tänk om jag ramlar (Ta i trä*) då tar ju mitt hår eld!
AAHHHH LÄSKIGT!!!!!!!

Hoho, kärlek, ensam, murre, Hela daaan, stenstengöran, 4, 6, (2?), rushian, band, svennebanan, albinoindian, indian, scrappycoco, Hulken, kebab, luvor, byxor, huvud.
SHIT vad mycket vi har hunnit med! MLA-POWER FOR EVER.
Det finns säkert mer... (Det finns mer men det går inte att skriva XD)

<puss puddingar, jag syftar på MA ;))>

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-12-05 11:00:42

hihihi! puss min vän:)

(4,6,2 jag fattar inte:S)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-12-05 18:11:24

puss på dig pudding <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela