jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Hihihihi

Publicerad 2009-12-22 15:54:25 i Allmänt,

Jag fick precis en kommentar från en "sandra" (främling?) som tyckte att jag hade vackert hår.
Det gjorde mig sjukt glad.
För min dag har mest bestått utav självömkande framför datorn (blockwars och facebook).
Jag har gått och blivit förkyld så min näsa rinner hela tiden typ och det sticker i näsan.

Jag tänkte ge mig ut på stan för att köpa en julklapp till Misia, men jag ville verkligen inte sätta min fot utanför dörren idag. Jag vill bara vara hemma idag.
Vid sju halv sju måste jag nog bege mig ut ändå för då ska Miri, Melanie och jag köpa pizza och bara mysa.
Det blir najs. <3

Nu ska jag spela lite mer Blockwars på blip.se

Tack så mycket sandra, det värmde verkligen!

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2009-12-25 21:26:29

det VAR nice:) vi får göra om nån dag! kan ni inte gå på stan till klockan 17 så kan jag vara med sista timmen:D;)?? puss

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-25 22:42:49

Jag ska till kyrkan kl 15.. men efter det så kan jag lätt komma tillbaka. Vi kan ju hitta på nåt sen om du vill :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela