jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fixyfixy!

Publicerad 2009-12-31 12:59:18 i Allmänt,

Jag kunde inte somna inatt.
Jag låg och vände på mig hela tiden.
Först blev jag hungrig, sen fick jag ont i huvudet så jag tog en värktablett.
Efter ett tag blev jag illamående och kom att tänka på att en flicka spydde på stan när vi såg Calle och Erik (idol).
Illamåendet gick över efter ett tag, men precis när jag skulle somna så började min mage mullra.
Oj tänkte jag; det måste vara för att jag tog en värktablett på tom mage.
Sen kom jag att tänka på att värktabletter är skadliga för njurarna och just då fick jag lite ont i magen.
"Njuren?", tänkte jag. (tänk PAPA? med Italiensk brytning)
Efter ett tag började jag tänka på nyår.
"HUR SKA JAG HINNA MED ALLT?!?! ", tänkte jag.

Idag när jag vaknade kom jag på att det nog är ganska lugnt...
Det enda jag behöver göra är att göra mig i ordning och det behöver jag INTE 6 timmar på mig för att göra.
Max 4... ;)

Gott nytt år förresten! <3

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-12-31 17:01:21

hahaha alltså man överdriver allt på nätterna XD

GOTT NYTT ÅR (SNART) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela