jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ett drömparadis utan trädgården

Publicerad 2009-12-28 12:01:41 i Allmänt,

Idag känns allt ganska bra.
Igår kväll när jag lade mig hade jag sådan där ångest som jag kan ha ibland när jag har för lite att göra.
Ni vet sådant som man bara kan börja fundera på under loven eller när man är sjuk en vecka.
Dumma grejer.

Idag är det bättre dock, lite sömn, och dröm, gjorde nog sitt bästa med mig.
I alla fall det den kunde göra och det är jag glad över.
Synd bara att den inte kunde göra mer. Som att göra det verkligt till exempel...
Men jag förstår, jag är glad ändå.

Idag ska jag träffa Julia!
Vi sågs en gång i somras och vi sade till varandra att "nu får det inte gå ett halvår tills vi ses igen"... Ehhh... vad tror ni hände?
Jaja, idag ska vi ses i alla fall. Äta på paus! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela