jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En alldeles speciell julsång!

Publicerad 2009-12-05 13:02:10 i Allmänt,

Den första låten gör mig alldeles lycklig inombords!
Jag har ingen aning om varför, det bara fyller mig.
Så har det alltid varit, sedan jag var liten.

Nu är det jul igen, nunununujul igen!!!!!!!!!!!

Däremot den andra låten gör att jag får lite ångest... Den käns så mörk. Jag får bilder av att jag sitter i baksätet på vår gamla Audi, vi ska storhandla och jag är trött. ÅNGEST!
Nej, den andra låten blir jag inte alls glad av!

*Youtubeklippet innehåller två jullåtar...

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-12-05 18:13:08

hahaha jag tänker att rikard skulle passa att göra den första låten xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-05 18:29:31

SV; Hahahahaha XD Jaaa, det kanske du har rätt i XD HAHAHAHAHA

Kan vi inte få honom att lära sig den???!?!?!? :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela