jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Bikt

Publicerad 2009-12-15 21:00:33 i Allmänt,

När man stressar så mycket som jag har gjort under hela året så behövs det en stund att begrunda allt.
Bikt.
Det värsta är att om jag hade gjort det tidigare så skulle jag ha kunnat hindra mycket av det jag gjort.
Det var därför jag kände mig så hemsk.
Nu är det över och jag kan börja på nytt.
Faktiskt. Ruta ett igen. och det känns bra.

Direkt efter bikten blev det teater igen och vi körde igenom allt.
Nu kändes det inte lika jobbigt att nästab kyssa honom.
Nu var jag ju inne i rollen.

Nu ska jag snart sova. Jag är så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela