jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Where do you have your girlfriend now?

Publicerad 2009-08-02 22:47:50 i Allmänt,

Idag har jag skrivit rent alla låtar som jag vill komma ihåg i framtiden.
Det var sjukt slititgt, jag har till och med en låt kvar, men den får jag ta imorgon.
Annars har jag mest varit ute och sprungit, som min mamma skulle uttrycka sig.
Jag vaknade av att Sophia sade att hon borde bege sig hemmåt, sedan somnade jag upp för att faktiskt behöva vinka av Sophia, jag som trodde att hon skämtade...

Sen så har jag varit hos Alice för att repa på bröllopssångerna med melanie den 29:e Augusti.
Hon valde två väldigt konstiga låtar, enligt oss, men vi försöker göra det bästa av situationen.
Alice föreslog idag att man borde skriva mer reklam för oss, så därför gör jag det nu.

Om du är i behov av musiker i något sammanhang så hjälper vi gärna till till en rimlig summa.

Det är bara att höra av sig på ett eller annat sätt.

Vi kallar oss för MLA, behåll det i minnet.


Efter repet gick vi(MLA + Sophia och Eleonor) och köpte lite mat (fastän jag var den enda som köpte RIKTIG mat) och satte oss i rådhusparken (som jag vill kalla den) och åt upp den.
Vi sjöng en massa, bland annat den här gamla godingen:

Nu ska jag äta en chokladboll som jag köpte för ett tag sedan.
Puss och godnatt

Kommentarer

Postat av: Tove^^

Publicerad 2009-08-17 14:01:39

måste se den filmen nu..mer eva och adam,

vet du föresten...imorgon börjar en kille i ettan så är sjuuukt lik adam, david heter han...heheheh^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela