jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

WHAAT?!?

Publicerad 2009-08-18 19:22:44 i Allmänt,

När jag gick hem från skolan idag så mötte jag en kvinna som jag dansade salsa med en gång i tiden.
Vi hälsade i förbifarten och hon sade att jag såg bra ut.
-Åh, tack så mycket, sade jag. Tack det samma!

När jag gått ett par meter så går jag förbi en man som ler mot mig och säger:
-Vad snygg du är.
-Oj, eeh tack så mycket, säger jag och fortsätter gå i rask takt.

Nemen va?
Sedan när blev Norrköping en stad där okända människor pratar med varandra?
Jag som trodde att sådant bara hände utomlands eller i göteborg.

Jag vill tillägga att jag älskar den här tiden på året.
Augusti, sensommaren.
Då är luften behaglig, inte stekhet och inte kall.
Det doftar gott och det är behagligt att andas.
Jaa.. jag har nog alltid gillat augusti!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-08-18 21:41:08

JAAA!!! JAG GILLAR OCKSÅ AUGUSTI!!!!!!!!!!!!! TRUE FREAKIN STORY!!!!!!!

Postat av: KS

Publicerad 2009-08-20 23:35:59

Jag vet inte om det har kommit fram men du är bjuden på fest imorgon

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-08-22 15:13:24

JAG MED!! AUGUSTI, SENSOMMAR- BÄÄST!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela