jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Näsblod

Publicerad 2009-08-31 18:41:11 i Allmänt,

Imorse vaknade jag med hjärtat i halsgropen. Bokstavligt talat, min hals var helt konstig.
Den var bättre än igår dock vilket glädjer mig!
Jag började skicka SMS till Alice och Melanie och fick reda på att Alice också är hemma och är sjuk idag.
Sicken osis, idag är sista nollningsdagen och både jag och Alice hade glatt oss åt att äntligen få nolla, men där fick vi tji.
Insparksfesten ska dock inte vara i kväll så den kommer jag förhoppningsvis hinna bli frisk till!

Igår skrev jag ett inlägg om att jag var rädd att jag hade skadat min hals, men det är jag inte längre för Bertil (min sånglärare) ringde till mig för att höra hur jag mår och vi kom fram till att det kommer bli bra!
Som jag skrev tidigare, så är jag lite av en hypokondriker när det gäller min hals och det kommer jag antagligen vara så länge jag lever...


Jag älskar att min Orkide har börjat blomma igen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-31 19:18:43

alla är nog lite av hypokondriker

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-01 12:45:28

Usch då, så extrem är jag inte som tur var

Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

Publicerad 2009-09-01 16:07:39

härlig blogg :D

Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

Publicerad 2009-09-01 17:50:19

vsg :)

haha tack :)

allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela