jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Skolångest

Publicerad 2009-08-04 21:58:16 i Allmänt,

Igår fick jag reda på att det bara är TVÅ veckor kvar tills skolan börjar.
Nu vill jag inte längre.
Jag ORKAR inte!
orkar INTE!

Jag vet att jag sade att jag längtade för en tid sedan men då kändes det så avlägset, inte alls som nu.
Nu vill jag bara att solen ska fortsätta skina. Jag menar, jag har inte ens blivit brun!
Och så känns det som att man har missat så mycket, man har glömt göra en massa saker som man tänkte att man skulle göra och sommaren blev inte alls så som jag tänkte att den skulle vara.
NEJ, jag trodde att den skulle bli längre än DET HÄR!

Jag är inte redo för att börja skolan igen och definift inte för att börja trean. USH, vad ska jag göra efter gymnasiet?
Det är sådant som skrämmer mig, tanken på att behöva avsluta ett kapitel i mitt liv.
Jag önskar mig tillbaka till fyraårsåldern, då fanns det ingenting i världen som kunde skrämma mig förutom mörkret och min busiga kusin som gömde sig på de mörkaste ställena och hoppade fram när jag närmade mig.
Det var tider det!

Ettan kändes faktiskt ganska trygg ändå!

Kommentarer

Postat av: adina

Publicerad 2009-08-05 18:50:59

jaså okej!



åh jag börjar också trean snart..

Postat av: Jagvarräddastförtvåorna

Publicerad 2009-08-05 21:43:08

ettan var bra, men hallå! är det synd om någon så är det ju vi som ska börja jobbigaste året tvåan trean är kulig så som jag har förstått och du har ju god tid på dig att bestämma vad du ska göra sen:) det ordnar sig. verkingen och absolut:)

alltså till kristina bloggen: användarnamn:[email protected] lösen: forssell

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-08-08 18:36:37

JAG SAKNAR DIG, TÖÖÖNT!!!<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-09 11:17:43

Julia: Joo.. fast det är ändå tråkigt att trean ska börja på ett sätt... vi slutar ju snart liksom ;S

Det är DET som är det jobbiga :S



Melanie: MEEEEEENNNNNNNN ;D <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela