jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Petter och Julia

Publicerad 2009-08-09 11:45:29 i Allmänt,

Igår hittade jag min barndomsvän på facebook. Vi pratade halva natten och kom fram till att vi ska träffas på fredag!
Jag ser fram emot det JÄTTEMYCKET!
Vi har liksom inte träffats fyra år kanske...
Det är ju helt otroligt!

Jag kommer ihåg så mycket vi gjorde tillsammans, jag kommer ihåg alla lekar hon, jag och hennes bror hittade på.
Jag kommer ihåg hur vi byggde kojjor och stal vass från den coola kojjans tak.
Hur vi lekte hund och krossa-sten-och-lägga-i-soppan.
Vi träffades när jag och petter var sex år och hon var fyra.
Jag kommer ihåg häx-och-paj-leken vi lekte i den lilla stugan.
De två var mina bästa kompisar från det att vi träffades till det att de flyttade ifrån landet, där vi träffades.
Åh vad vi var BRA!
Jag och Julia skrev brev till varandra när sommarloven hade tagit slut och jag kunde deras hemtelefonnummer utantill.
Fy vad många påsker och nyårsaftonar vi firade tillsammans.
Och så gjorde vi ju pjäser av sagor också, typ som rödluvan och vargen.. eller den där låten rock around the clock.

Nu kanske den som läser det här inte fattar någonting, men jag måste bara få ur mig allt.
Jag har saknat dem så mycket, stunderna, Petter och Julia!

Jag, Julia och Petter.

Melanie, jag och Julia!
Hoho, melanie också ju :)

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-08-09 11:50:27

Åh men vad glad jag blir att ni tog kontakt ju! :D (och naaaaaw för sista bilden asnajs :D)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-09 22:59:53

Hihi, jaa :) Det blev ju asbra ju! :D



(jaa jag hittade den i ett gammalt fotoalbum, jag har en massa bilder på dig haha :D)

Postat av: angelica

Publicerad 2009-08-15 02:13:57

petter o jooooooliaaaaaaaa

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-15 17:59:03

Hahahahaha XD Jooliaaa!!! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela