jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Nollning

Publicerad 2009-08-24 20:33:51 i Allmänt,

Nu har det börjat och det kommer att fortsätta i en vecka från nu.
Vi var militärer och vi marscherade genom alla korridorer med trummor och "vänster-vänster-höger whop whoop"
Jag kunde nästan inte hålla mig när vi väl stod inne i sal 303 för att presentera vår plan för nollorna, allt vi gjorde var inövad improvisation och när Olle tuppade så höll jag på att dö av skratt (innombords).
Det var bara Rommel som skrattade hela tiden.
Den lilla svikaren...

Efteråt började fjäsket.
Jag fick bland annat massage från en nolla som INTE VAR MIN.
Var var MIN nolla då?
Aja, han överöste mig med smicker i alla fall och blyg som jag är (i alla fall i sådana fall) så rodnade jag nog lite faktiskt.
Patetiskt.

Nu är det slut på tramset, man ska vara hård!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-08-24 21:53:49

hahaha^^

ni är ju för bra^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela