jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mina barn kommer inte äta frukost

Publicerad 2009-08-18 10:20:00 i Allmänt,

När jag vaknar ensam så äter jag aldrig frukost.
Det tar emot att göra mackor och müsli, det går liksom inte, så jag låter bli.
Efter ett tag tar dock hungern över och då kollar jag efter i kylskåpet efter nåt jag är sugen på.
Idag fick det bli lasange...

Undrar om det är bra att äta MAT på morgonen?
Jag menar; mackor är ju inte mat. Hör du det alice? :P

Snart börjar skolan, om cirka två och en halv timma för att vara exakt.
Då är det trean som gäller, whopwhop!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-08-18 10:33:43

meeeeeeeeeeeeeeh. det är ju något i MATVÄG i alla fall!!!!!!!!!!!!!! (vadå, ska inte du med på lunch nu?!?!?!??!:O )

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-18 19:23:56

Alice: Nix! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela