jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

I wish you couldn't figure me out, but you always want know what I was about.

Publicerad 2009-08-22 00:05:49 i Allmänt,

Jag lyssnade nyss på spotify och någonstans i en låt så slutade musiken spela...
Det kan ha varit en timme sedan, fem minuter sedan eller nån annan gång.
Jag märkte inte när det slutade, låten fortsatte liksom i mitt huvud hela tiden och jag upptäckte det inte förrän jag blev trött på låten och tänkte på att byta låt. Då förstod jag att den inte exicterade på riktigt.
Galet egentligen.

Jag och Melanie såg inte på fyrverkerierna, det regnade för mycket.
Istället gick vi hem till henne och pratade om livet i trean.
Det är så konstigt, helt plötsligt känns det som att man lever igen.
Jag känner saker som jag inte har känt sedan i början av ettan.
Trean är en härlig känsla.
En frihet.


Detta var jag innan ettan. Liten men full av liv!

Kommentarer

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-08-22 15:12:15

åå vad söt du är på bilden!! annars med också såklart ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-22 18:03:19

du har välidigt vackra ögon skitunge!!!!! :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-23 16:20:38

Tack så mycket :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela