jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

I want you so bad!

Publicerad 2009-08-15 18:08:01 i Allmänt,

Jag är FETtrött!
Jag gick upp kl halv 9 idag bara för att vi skulle jobba och det var INTE KUL!
Jobbet däremot var kul, vi spelade på invigningen av Kistas nya järnvägsstation.

Nu sitter jag och vrålsjunger till den här låten.

Den är SJUKT RÖJJIG, speciellt när man är trött.
Den här versionen kommer ifrån filmen Across the universe.
Se Den!
Här kan du få se låten i dess sammanhang.

Kommentarer

Postat av: adina

Publicerad 2009-08-15 20:24:12

ja precis, det går också ;)! men folk klarar inte det i dagens samhälle, hoho :D

Postat av: Adina

Publicerad 2009-08-16 16:53:14

haha, go ernst :D

Postat av: Tove^^

Publicerad 2009-08-16 22:05:20

sååååååå bra film<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela