jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Drömmar ger oss sanningen

Publicerad 2009-08-12 20:21:52 i Allmänt,

Jag drömde om en kille som jag var jätteförtjust i för ett år sedan.
Fast det var nutid, så allt var annorlunda.
Vi var äldre och det var liksom inte samma sak.
Vi var inte ens samma personer.

Jag tyckte faktiskt mer om drömmen än vad det var då...


Drömmar ger oss sanningen.
Inte rätt ut, utan vi måste tolka drömmarna.
Vissa tror dock inte att de vet hur man gör, men jag tror att om man bara går in i drömmen och slutar tänka partiskt så går det att få en liten försmak på vad livet verkligen kommer innebära eller INNEBÄR!

Kommentarer

Postat av: adina

Publicerad 2009-08-12 23:41:51

jag blir ledsen dagen någon kallar mig för tant!



ja visst var den fin :D

Postat av: adina

Publicerad 2009-08-12 23:42:41

och tack, en mycket bra kommentar! det är sant med att hjärnan mest tar åt sig av negativa grejer.. det är svårt att inte göra det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela