jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Dålig uppdatering

Publicerad 2009-08-21 17:02:10 i Allmänt,

Jag började skolan i tisdags och augustifestivalen har börjat i norrköping så därför har jag inte haft tid att uppdatera så mycket.
Det är rätt segt faktiskt för det händer så mycket hela tiden så jag skulle egentligen behöva få skriva av mig lite.
Det hinner jag inte med dock...

Igår hade vi i alla fall vårt första musikalmöte och snart ska vi få texterna och låtarna som vi ska öva in till auditionen den 25 september! SCAARRRYYYY!!!!!!!!!
Annars har det mest varit möten hela veckan, bland annat om SON.
BRAINSTORMING!

Nu ska jag snart ut med Alicespralice, vi (jag) ska köpa MUNKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela